HotInfo
HotInfo Menu
Futbal

Komise: Koželuh hrál na Spartě rukou, ale gól správně platil. Beneš v Edenu nechyboval

Komise: Koželuh hrál na Spartě rukou, ale gól správně platil. Beneš v Edenu nechyboval
Druhý gól fotbalistů Liberce v nedělním utkání 19. kola první ligy na Spartě, který vstřelil Lukáš Letenay, platil správně. Spoluhráč autora branky Josef Koželuh sice během akce zahrál rukou, o přestupek ale nešlo. V komuniké to uvedla komise rozhodčích FAČR. Sudí podle ní v klíčových okamžicích nechybovali ani v sobotním utkání v Edenu, kde v první půli nejprve hlavní arbitr nenařídil pokutový kop pro Jablonec a o chvíli později naopak odpískal penaltu pro Slavii.

Zdroj:

Prečítať celý článok